CLOSE

FAQS

Συχνές ερωτήσεις

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ FINEDECO;

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ακριβώς
οι ίδιες με τις τιμές του καταστήματος που επισκέπτεστε, εκτός από την
περίπτωση που υπάρχει ειδική προσφορά online με επιπλέον έκπτωση. 

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ;

Τα περισσότερα προϊόντα μας διατίθενται και σε
συσκευασία δώρου. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε. Στα μεγάλα όγκου αντικείμενα
(όπως τραπεζάκια, χαλιά κ.α.) δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή.

ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;

Οι φωτογραφίες έχουν υψηλή ποιότητα, ώστε να παρουσιάζουν όλα τα προϊόντα με την κάθε λεπτομέρεια. Είναι πιθανό να βρείτε διαφορές στα προϊόντα των οποίων η πρώτη ύλη και η διαδικασία παραγωγής επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, όπως τα χειροποίητα προϊόντα.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΣΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ FINEDECO;

Για να είναι πάντα ενημερωμένοι, οι χρήστες του finedeco.gr μπορούν να εγγραφούν σε ένα newsletter που δημοσιεύεται περιοδικά και περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές και τα τελευταία προϊόντα. Μπορείτε να εγγραφείτε στο τμήμα Newsletter του ιστοχώρου.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ FINEDECO;

Σε όλα τα e-mail που λαμβάνετε από την finedeco υπάρχει ένας σύνδεσμος για την άμεση ακύρωση της συνδρομής.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ONLINE?

Στο finedeco.gr είναι δυνατόν να πραγματοποιήσετε μια αγορά μέσω της ιστοσελίδας ως επισκέπτης, χωρίς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Από το
finedeco.gr σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό χρήστη, μια και διευκολύνει την αγορά καθώς αποθηκεύει έναν κατάλογο με διευθύνσεις, τα αγαπημένα σας καταστήματα. Επίσης, θα έχετε ένα ιστορικό παραγγελιών, επιστροφών και αποδείξεων.

Η FINEDECO ΕΧΕΙ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ;

Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2341 400 105 (Από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 με 17:00).

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Εάν για τον οποιονδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2341 400 105, ή ηλεκτρονικά στο info@finedeco.gr, γνωστοποιώντας μας τον αριθμό της παραγγελίας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ;

Το είδος που έχει υποστεί ζημία θα αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό. Για να ζητήσετε την αντικατάστασή του, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας ή τηλεφωνήστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2341 400 105.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ;

Θα προσπαθήσουμε να αντικαταστήσουμε το λανθασμένο είδος χωρίς επιπλέον χρέωση. Μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή να τηλεφωνήσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2341 400 105.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ FINEDECO ONLINE;

Θα βρείτε όλες τις πληροφορίες στο σύνδεσμο: Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ;

Διαθέτουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:: Visa, Visa Electron,Mastercard, PayPal, Gift Card και In Card.

ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;

Οι λεπτομέρειες που σας ζητάμε πρέπει να είναι οι ίδιες με αυτές που αναγράφονται στην πιστωτική σας κάρτα. Ένα απλό τυπογραφικό λάθος μπορεί να προκαλέσει την απόρριψη της συναλλαγής. Γι’ αυτό σας παρακαλούμε να συμπληρώνετε προσεκτικά τη φόρμα πληρωμής. Μπορεί να έχετε υπερβεί το πιστωτικό σας όριο ή να έχει λήξει η κάρτα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για οποιεσδήποτε απορίες έχετε σχετικά με την πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΟΥ;

Ναι. Στο καλάθι αγορών, μπορείτε να αναφέρετε αν η αγορά γίνεται από ιδιώτη ή από εταιρεία. Στη δεύτερη περίπτωση, θα σας ζητηθεί να παράσχετε τα φορολογικά σας στοιχεία.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Επικοινωνήστε μαζί μας για τηλεφωνικές παραγγελίες και πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα finedeco. ΔΕΥ-ΠΑΡ: 09:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 ΣΑΒ: 09:00 – 14:00

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορεί να σταλεί στη διεύθυνση που επιλέξατε (κατοικία, εργασία, κ.λπ. – ποτέ σε Ταχυδρομική Θυρίδα) ή στο κατάστημα finedeco (Πόντου 01, Κιλκίς ΤΚ:61100).

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο κατάστημα, θα σας στείλουμε ένα email/SMS όταν φτάσει η παραγγελία σας (Παρακαλούμε προσέλθετε για να παραλάβετε την παραγγελία σας εντός 15 ημερών). Το άτομο που θα προσέλθει για να παραλάβει το δέμα θα πρέπει να δείξει τον αριθμό παραγγελίας και την ταυτότητα του. (Οι όροι παράδοσης στο κατάστημα διαφέρουν κατά την περίοδο των εκπτώσεων).

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση κατ’ οίκον, θα σας στείλουμε ένα email που θα επιβεβαιώνει ότι τα είδη έχουν σταλεί (όταν η παραγγελία σας έχει φύγει από την αποθήκη) και ακόμη ένα με τον αριθμό παρακολούθησης (με έναν σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του ταχυμεταφορέα).

ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: Θα τη λάβετε στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα 1-10 εργάσιμων ημερών.

ΑΠΛΗ: Θα τη λάβετε στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα 2-10 εργάσιμων ημερών. (Παρακαλούμε έχετε υπόψη σας ότι η παράδοση σε μερικά νησιά παίρνει περισσότερο).